Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

sobota, 25 lutego 2012

Sypialnia.

Obiecałam sobie, że nie pokażę Wam mojej sypialni do półki nie będzie skończona. Nie skończyłam .....................ale zamówiłam cudowny obrusik u Ateny z Drewnianej Szpulki. Jak go zobaczyłam na zdjęciu z jej sypialni musiałam go mieć. Atena uszyła mi taki sam, tylko z cudownej krateczki biało-niebieskiej, bo jak mogło by być inaczej.  Muszę Wam go pokazać. Jest obłędny, taka mała rzecz, a jak cieszy.




No same powiedźcie  czyż nie jest uroczy. Dostałam jeszcze w prezencie woreczek. Ateno bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję.


Wczoraj zamieszkała u mnie w domu nowa "roślinka". Dostałam ją od mojej koleżanki z pracy,  ponieważ już nie mieściła jej się w domu, a szkoda ją było rozsadzać. Nasz kot Kokon był nią bardzo mocno zainteresowany, bo chyba z pół godziny ją obwąchiwał przyjmując przy tym różne pozycje. 



 Wczoraj dotarł do mnie jeszcze obrus zamówiony na pchlim targu, ale pokażę go następnym razem bo jest na rozłożony stół. Chyba nie muszę Wam pisać w jakim jest kolorze.

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie wizyty u mnie. Miłego wieczoru życzę.

28 komentarzy:

  1. Obrusik śliczny i sypialna też:)) A sprawdziłaś, czy nowa roślinka nie zaszkodzi kociowi?:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sypialnia prześliczna i ten cudowny obrusik pasuje tam idealnie :) Świetne poczucie smaku :) pozdrawiam serdecznie miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sypialnia;-) ma swój urok. Obrusik tez przuroczy;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. No obrusik bardzo ładny i prezentuje się przednio :)
    Ten Twój kocio to ma styl :)

    pozdrwiam deszczowo
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrusik urokliwy bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, oj, oj. Jakie niebo, jakie błękity. Rewelacja. Obrusik się nieźle wpasował w całość, klimacik stworzyłaś niebiański, hihi.
    Kochana kiedy kawka? Zasycha mi już w gardle!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrusik rewelacyjny, Kot również :) Pasowali by do siebie z moją Idusią- kolorystycznie mam na myśli :) Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrusik,ale kocio najlepszy:)Nie wiem tylko czy zamia nie jest dla niego trująca.Ale jak fajnie sobie ją łapką przysunął do wąchania:))))świetny:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna sypialnia i wszystkie w niej dodatki :) A kot jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sie ciesze ze obrusik podoba sie, suuuper!

    Kochana masz sliczna biala kuchnie:) i kicie tez:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. i sypialnia i kuchnia wspaniała, tak klimatycznie u Ciebie i nie chce się wychodzić, a kicia cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko extra.Pastelowe kolorki akurat na wiosnę. Kiciuś ma ochotę na przekąskę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, już się cieszę na Twój przyjazd więc grzeję wodę, hihi.
    Buziole i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny obrusik i cudny woreczek:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznościowy obrusik i ten woreczek jaki słodki :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. 100% zaskoczenia!!!
    Spodziewałam się sypialni "biel z odrobiną błękitu", a tu proszę! Nie tylko odrobina, ale całkiem sporo zieleni :))) Śliczną masz sypialnię, Blue kochana!
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jestem tą szczęścirą,że widziałam to wszystko na żywo!Niestety zawsze po wizytach u Iwonki mam doła,że nie mam czasu zajmować się takimi słodkimi rzeczami we własnym domu:-(
    ale jeszcze troszkę,dziewczynki rosną i może niedługo będe miał trochę czasu...?
    aGa

    OdpowiedzUsuń
  18. woreczek uroczy ,w sam raz do Twojej przytulnej błękitnej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę napisać tylko jedno ...CUDO.
    A ja szczęściara właśnie jestem w trakcie wymianki z Ateną:)
    Kwiatek będzie jeszcze większy nie wiem jak się nazywa ale moja sistra musiała go prawie ciężarówką wieść do pracy bo tez się jej w domu nie mieścił:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna i przytulna sypialnia, w którą cudny obrusik bardzo dobrze się wkomponował.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza sypialnia, obrusik faktycznie idealnie tam pasuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ALEZ PIEKNA TA TWOJA SYPIALENKA:)))WYTWORKI ATENKI-MIODZIO:)))...A KOCIO...HIHIHI...SŁODZIACZEK:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Sprawa załatwiona. Za tydzień musisz odebrać ją osobiście
    Bziole

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałbym już mieszkać na swoim, nie mogę się doczekać, aż urządze wszystko tak, jak będę chciała. Na stronie lokum-deweloper.pl są: tanie apartamenty wrocław, więc z pewnością znajdę coś dla siebie. Oni oferują naprawdę korzystne ceny, więc warto się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niedawno wprowadziłam się do na nowe osiedle, gdzie deweloper wystawił na sprzedaż nowe mieszkania wrocław i byłam zachwycona. Przede wszystkim szybkim załatwieniem formalności. Teraz jestem na etapie urządzania co jest chyba najlepsze w tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  26. Akurat jeśli już chodzi o samą sypialnię to moim zdaniem wszystko zależy od naszej własnej aranżacji. Ja mieszkam w bloku budowanym przez dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ i układ mieszkania jest bardzo dobry. Tym bardziej mam możliwość dowolnej aranżacji wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie również sama sypialna to ważny element jeśli chodzi o mieszkanie. Mając dwa mieszkania mogłem sobie pozwolić na to, aby jedno wynajmować. Całkiem niedawno czytałem również w https://cuk.pl/porady/czy-warto-ubezpieczyc-mieszkanie-pod-wynajem o tym czy takie mieszkanie wynajmowane warto jest ubezpieczać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat to jak ważne są nasze wnętrza raczej nie trzeba nikomu przypominać i ja również jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć skąd brać materiały do wykańczania wnętrz. Zdecydowanie dobrą opcją jest zaglądanie do sklepu https://artcorestudio.pl/ i dla mnie takie sprawy są bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń