Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

sobota, 27 sierpnia 2011

Wracam do blogowania.

Witam ponownie, "trochę" mnie tu nie było. Przede wszystkim nadrabiam zaległości.

Dostałam pierwsze wyróżnienia od Asi i Agnieszki. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję, sprawiłyście mi wielką radość.

Według zasad powinnam:
1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów lub w wersji Ystin: wyróżnić dowolną liczbę blogów, ale z uzasadnieniem
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat

 Kilka słówek o mnie:

1. Kocham morze, ale to ciepłe, marzę o zamieszkaniu nad nim.
2. Uprawiałam wyczynowo sport, nawet otarłam się kilka razy o reprezentację Polski.
3.Ludzie mówią, że mam anielską cierpliwość.
4. Uwielbiam ciągle coś zmieniać w naszym domu.
5. Pasjami przeglądam czasopisma o wystroju wnętrz.
6.Wiecznie brakuje mi czasu na realizację moich pomysłów.
7.Z niecierpliwością czekam  na emeryturę, może wtedy uda mi się zrealizować swoje plany.

Teraz kilka wyróżnień

1. Monia , Jej prace zawsze zapierają  mi dech, wszystko jest takie dopracowane i czyściutko sklejone, nie wyczerpana kopalnia pomysłów.
2. Aldona, Jest mistrzynią igiełki, jej hafciki krzyżykowe są cudowne.
3. Kasia, Jej karteczki są  zawsze wykonane perfekcyjnie, ma wielkie wyczucie smaku.
4. Atena, szyje wspaniałe rzeczy,  wszystkie jej prace chętnie bym przygarnęła do siebie.
5.Ecila jest szczęśliwą młodą, żoną. Przy okazji wszystkiego dobrego na nowej drodze życia. Ecilia robi cudowne karteczki.
6. KasiaG , Jej pudełeczka, karteczki i inne cud rzeczy są niesamowite, zawsze je oglądam z małą nutką zazdrości takiego talentu.
7. Weriwell, Jest autorką wspaniałych karteczek i nie tylko, sztukę kolorowania pieczątek opanowała po mistrzowsku.

5 komentarzy:

  1. Witaj! Na początek chciałabym zwrócić Ci uwagę, że link do Weriwell jest błędny - pokazuje stronę Kasi G. Na Twoją stronę trafiłam przez stronę Moni i się zachwyciłam, bo Twoje prace są też tak starannie wykonane, dopracowane. Mistrzostwo w każdym calu... Będę tu jeszcze nie raz zaglądać :) A na koniec pytanie - skąd wzięłaś ten piękny obrazek z suknią ślubną na manekinie ? Oczywiście, jeśli to nie tajemnica. Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień i niecierpliwie czekam na to co zaraz się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dzieki wilkie za to wyroznienie, jest mi baaardzo milo.
    Fajnych rzeczy sie tu o Tobie dowiedzialam, ale i odkrylam wiele inspirujacych blogow ktore wraz ze mna wyroznilas.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana za wyróżnienie. Wręcz jestem zaskoczona, że widnieję na tej liście z takimi doskonałościami w postaci Ateny, Kasi, Moni ...... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję, że doceniasz moje prace :*

    OdpowiedzUsuń