Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

środa, 26 stycznia 2011

Upragniona przesyłka.



       Witam wszystkich po dłuższej przerwie, dopadła mnie grypa. Jest już trochę lepiej, więc nadrabiam zaległości. Kilka tygodni temu zamówiłam książkę o Tildzie. Czekałam  dość niecierpliwie i  jest. Jest cudowna, wprawdzie tekst jest po holendersku, ale to drobiazg,  jeśli ktoś choć odrobinę umie szyć to sobie poradzi. Jak widać na trzecim zdięciu są też szablony, może ktoś z Was ma ochotę na jakiś szablon chętnie odbiję i wyślę. Jest szablon Tildy i jej ubranek, kapci, cudownego miśka, konika, truskawki, kosmetyczki, igielnika, kotka, gruszki i różyczki.

       Jeszcze przed chorobą zrobiłam cisteczko dla Dziadka, ale nie dałam rady go pokazć. Smacznego :):):):):)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz