Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

piątek, 11 maja 2012

Hurtowo.

Witam serdecznie. Kilka dni mnie nie było, co nie znaczy, ze się leniłam. Wręcz przeciwnie miałam pełne ręce roboty. Dużo kawy, mało spania i jakoś dałam radę. Niestety nie wszystko uwieczniłam na zdjęciach.

Na początek skromne zaproszenia ślubne.



Pudełeczko na komunię dla Natalki.



Karteczka w pudełeczku dla Dominiki.




Kolejne pudełeczko dla  maleńkiej Dominisi.



Karteczki na komunię dla dziewczynki i chłopca



W tym tygodniu miałam w pracy "wysyp 50-tek". Kilka naszych koleżanek obchodziło 50 urodziny.




I jeszcze jedno pudełko na 23 urodziny dla wielbicielki kotów.



Kilka zaproszeń na chrzciny małej Kamilki.


Same widzicie, że się nie leniłam. Zostało mi jeszcze sporom pracy, więc chyba nie poleżę w sobotę i niedzielę.
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze. Obiecuję się poprawić i pozostawiać więcej śladów moich odwiedzin na Waszych blogach.

Życzę Wam dużo słonka i wolnego czasu.

10 komentarzy:

  1. wszystko śliczne i widać duży talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Dużo tego i piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś!!! Wszystko cudne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, zdolniacha:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, maj - komunie, to rozumiem, ale te 50 tki? :))) Roboty miałaś, oj miałas. Podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie leniłaś! Wytworzyłaś całe mnóstwo ślicznych rzeczy. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace!!! Widać, że pracowicie spędzasz czas.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na Candy http://domowezaciszepetronelki.blogspot.com/2012/05/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale dużo zrobiłaś, zaproszenia bardzo mi się podobją. Kartka ze szpilką i kotkiem jest cudna :) Same śliczności :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki!!
    uwielbiam Twoje pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń