Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

niedziela, 8 kwietnia 2012

Świąteczne życzenia.


Moje drogie Przyjaciółki bardzo Was serdecznie przepraszam, że dopiero teraz składam Wam najserdeczniejsze życzenia świąteczne, właśnie odzyskałam dostęp do internetu.
Życzę Wam samych cudownych chwil w życiu,
 niezliczonych pokładów czasu na realizację Waszych wspaniałych pomysłów, które potem kradną me serce. 
 Wesołego Alleluja !!!

10 komentarzy:

  1. Śliczna kurka :)
    Życzę zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  2. WESOŁYCH, SPOKOJNYCH, SZCZĘŚLIWYCH ŚWIĄT, ALLELUJA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Swiat!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!!!
    buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołego Alleluja!

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Poświątecznie, ale wszystkiego naj, naj w duchu wiosny i budzącej się do życia przyrody.
    Nie składałam Ci życzeń, bo nie wiedziałam , czy na pewno obchodzisz te Święta.
    P:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I nie zdąrzyłam ale na szczęście złapałyśmy sie telefonicznie.
    Kochana mam nadzieję, że było cudownie i tylko tyle albo aż...
    Buziole i do zobaczenia
    paaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń