Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

sobota, 27 października 2018

Wielkie porządki w wykrojnikach.

Witam w to ponure popołudnie. Dobra pogoda już chyba za nami, trzeba się przygotować na deszcz
 i zimno, bryyyyy nie lubię tego.
Dzisiaj trochę z innej beczki. Od prawie 10 lat pracuję na maszynce sizzixa i nazbierała mi się pokaźna ilość wykrojników. Na początku gdy ich było mało leżały sobie w pudełeczkach posegregowane kolorami. Niestety w pewnym momencie zaczęłam się gubić i najwięcej czasu schodziło mi na szukaniu konkretnego wykrojnika, nie mówiąc już o tym, że kilka z nich w jakiś przedziwny sposób się "ulotniło".
Niedawno wypatrzyłam w Ikea tablicę narzędziową SKADIS z możliwością różnej aranżacji.
Poleciałam i nabyłam, a mąż mi zainstalował. 


 Niestety jak się okazało za mało. Kupiłam dwie tablice, 5 paczek haczyków po 5 sztuk i jeden pojemnik, jednak była to kropla w morzu potrzeb. Po kilku dniach przebierania nogami poleciałam dokupić, jeszcze dwie tablice, kilka paczek haczyków i dwa rodzaje pudełek.




 System jest fantastyczny do wykrojników typu ramki, w pudełeczkach podłużnych mam płytki do embosingu i wykrojniki blaszki, a w pudełeczku kwadratowym wykrojniki brzegowe. W ofercie są jeszcze małe szufladki na przeróżne drobiazgi. Natomiast na pozostałe zrobiłam maty magnetyczne na tekturkach. Zakupiłam 2 metry maty magnetycznej i też za mało:( Zostało mi jeszcze całe pudełko wykrojników świątecznych. Pewnie będę musiała jeszcze dokupić ze 2 metry, ale w tym miesiącu mój portfel tego nie wytrzyma:):):)



Moja pracownia jest bardzo malutka i dawno z niej wyrosłam. Muszę ją jakoś przearanżować ale to już chyba na emeryturze, co mam nadzieję nastąpi niebawem. Tymczasem mam nowe tablice i nareszcie widzę gdzie co mam i nie muszę grzebać po pudełkach:):):)

Miłego wieczoru Wam życzę i dziękuję za odwiedziny.




6 komentarzy:

  1. Jak pięknie wszystko poukładane :) ja chyba dopiero na emeryturze tak posprzątam w swoim bajzelku ;) też mam nadzieję, że niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda imponująco!!! Ile tego masz:))) I wszystko ma swoje miejsce.
    Super!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł...ja też się przymierzam do zorganizowania sobie odpowiedniego warsztatu pracy, z pewnoscia się kilkoma rzeczami zainspiruje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe i praktyczne. Śliczna choć mała pracownia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagospodarować małe pomieszczenie w taki sposób, by było funkcjonalne to prawdziwa sztuka. Bardzo podoba mi się Twój pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń