Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

wtorek, 13 grudnia 2011

Uległam.

Witam wszystkich serdecznie, dawno mnie tu nie było........ nawał pracy tej zawodowej i tej dla przyjemności. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Maggie kochana tego posta piszę dzięki Tobie. Skusiłaś mnie do zakupów, Ty "Diablico" :):):):):):). Zawsze mi się podobały ozdoby świąteczne Villeroy&boch. No i uległam. Zaznaczam,że pokusa się jeszcze nie skończyła. Planuję jeszcze jeden zakup, ale na razie to tajemnica.






Fajne co? Dobrej nocki życzę.

6 komentarzy:

  1. Miałabym wyrzuty sumienia, gdyby zakupy były nieudane, ale wydajesz się być bardzo szczęśliwa i zadowolona:)))
    No to cieszę się razem z Tobą, moja kochana Blue! Bo cudeńka kupiłaś!!!
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, Ty sroczko. Zakupy piekne. Cos mi się zdaje, że moja ścieżka też do tego sklepu poprowadzi. Ech.
    Leć kochana pstrykać zdjęcia miejscowej choinie i przesyłam do mnie.
    Buziole i miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne :)
    Ogladam sobie ich strone, maja naprawde ladne rzeczy! i podjadam sobie pirniczka, ktorego wczoraj upieklam :) Pa. Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. oj śliczności zakupiłaś...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko kochana-mam w końcu czas aby pozwiedzać moje ulubione blogi:) cudności kupiłaś-do tych ceramicznych babeczek wzdychałam ostatnio w Manufakturze...są cudne ...jutro jadę do galerii to powzdycham a póki co pozwolę sobie "ukraść" zdjęcie ceramicznej babeczki:) buziaczki i Radosnych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń