Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (98) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (55) Zaproszenia (22)

niedziela, 20 marca 2011

Scrapowisko w Łodzi

      Wczoraj był cudowny dzień, pierwszy raz byłam na takiej imprezie. Ilość wystawianych materiałów była nie do ogarnięcia. Oczywiście wpadłam po uszy i wydałam znacznie więcej niż zamierzałam. Najbardziej  cieszę się z zakupów w scrapgalerii, upolowałam upragnione papiery "tildy". Wszyscy wystawcy byli bardzo mili i udzielali wyczerpujących odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam skrapki.pl, scrapgalerię i scrappasję - jesteście cudowni :) :) :). Już nie mogę się doczekać kiedy wpadnę w nowo zakupione materiały. Dzisiaj cały dzień kończyłam zaproszenia na komunię dla znajomych. Załączam kilka fotek.
                                         
       








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz