Etykiety

Boże Narodzenie (14) DIY (4) Kartki (96) Kokon (9) Ogród (13) Szycie (7) Wnętrza (54) Zaproszenia (20)

wtorek, 29 marca 2016

Zaproszenia torebki.

           Witam serdecznie, oj bardzo długo mnie tu nie było, złożyło się na to wiele przyczyn, ale największą było chyba moje lenistwo. Oczywiście nie leniuchowałam tak zupełnie bo działo się w moi życiu wiele, ale o tym innym razem. Ogarnęłam się i wracam do blogowania.

                     Dzisiaj pokażę Wam moje zaproszenia torebki, poproszono mnie o zrobienia zaproszeń na 5 urodziny dla chłopca i Chrzest Święty dla dziewczynki. Torebki zostały wykonana w podwójnej kolorystyce, z jednej strony niebieskie z drugiej różowe. Dotyczy to też tasiemek z których zrobiłam rączki, co tam będę Wam oplatać same zobaczcie
















 Mamie Kasi i Bartka zaproszenia bardzo się podobają.
Miłego dnia.

                                 

13 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Super, że znów tu Jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jesteś:) piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i bardo cukieraśne :)
    pozdrawiam serdecznie bo też dawno do Ciebie nie wpadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziachne!! bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Przepiekne torebki, przepiekne zaproszenia. Śłodkie i romantyczne. Pozdrawima serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają:))
    dobrze,że wróciłaś,bo już myślałam,że jesteś kolejnym fajnym blogiem ,który umarł śmiercią naturalną:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie na nowo pokochałam blue. Czekam na częstsze inspiracje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie tu, będę zaglądać!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam tez do mnie :)
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Ogromne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No jak długo można się lenić????nie napisałaś nic już 9 miesięcy!!!

    OdpowiedzUsuń